Welke betalingsmethode vind je het prettigst in een web-winkel?

dinsdag 14 september 2010

Huwelijkscadeau van MDF Letters en vormen

Afgelopen week is mijn vriendin in het huwelijksbootje gestapt. En tja, als je creatief bent moet er natuurlijk een creatief cadeau gegeven worden. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van de op maat gemaakte MDF letters waarvan ik hun initialen heb laten maken. De letters heb ik beplakt met papier van Kaiser Kraft Gypsy Sister-Rosa en Sofia, vervolgens heb ik ze bewerkt met gesso. Op de K heb ik een envelopje gemaakt met de achterkant van het papier, waar ik geld in heb gedaan. Op de M staat de datum en een uitgesneden Cupido. Het hart wordt ook op bestelling gemaakt en daarbij heb ik gebruik gemaakt van een foto-transfer techniek op het onbewerkte MDF. Op de punt onderaan heb ik het zelfde papier van de letters ook via transfer op het hart gemaakt. De rest van het hart is bewerkt met Gesso, stempels en distressinkt.
Uiteraard heb ik het geheel in het donker met brandende kaarsjes gepresenteerd.
Super cadeau toch!


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het zeker een super cadeau, heel apart en zoooooo mooi!!!
    Best veel werk geweest maar het resultaat mag er zijn hoor!!
    Leuk het envelopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat heb je echt heel mooi gemaakt en wat een werk!! ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen